Merhabalar 7 ocakta doğum yaptım ve hala ara ara kanamam oluyor kırmızı renkte bazen bitti gibi oluyor sonra iç çamaşırımda lekelenmeler oluyor bebeğim 2 aylık olduğunda bende kadın doğuma kontrole gittim doktor ultrason ile muayene etti rahmin toparlamış şuan bir sıkıntı yok dedi ama hala ara ara kanamam oluyor bir gün gelmiyorsa ertesi gün geliyor