Selam kızlar benim bebiş 6,5 aylık ve iki hafta önce ek gıdaya başladık. Ben direkt BLW yöntemiyle başladım havuç, kabak, avokado parmak uzunluğunda kesip haşladım. Bir tatlı kaşığı kadar da çatalla ezilmiş pütürlü şekilde koyuyorum tabağa. Pütürlüyü kendim vermeye çalışıyorum ama bebeğim ağzını pek açmıyor garipsiyor. Yutması gerektiğini anlamıyor sanırım. Haşladığım parçaları eline vermeye çalışıyorum bazen alıyor bazen almıyor. Daha çok kaşık ve tabak ilgisini çekiyor onlara dokunup atmak oynamak istiyor.
Bunlar ilk başta normal mi? Ne kadar sürer az da olsa yemesi? Bir çay kaşığı kadar yese tadına baksa benim için yeterlidir ben zaten doysun istemiyorum sadece tadına baksın keşfetsin istiyorum. Yoğurt verdim 3 gün boyunca onu hep yedi ama ağzını hiç açmıyor ben kaşığı ağzına sokuyorum sonra hoşuna gidip emiyor yoğurdu ama aynı zamanda da öğürüyor midesi bulanıyormuş gibi.
Siz ek gıdaya nasıl başladınız blw yapan var mı nasıl ilerlediniz sürecinizden bahsedebilir misiniz?
Bir de günde kaç öğün verdiniz ne zaman 2-3 öğüne geçtiniz? Fikir edinirim