Merhabalar, sezaryen doğumdan sonra 1.5/ 2 yıl hamile kalınmaması gerekiyor diye yazılar okuyorum şuan bebeğim 9 aylık ve 2. Çocuğu istiyorum. Sezaryen doğum yapıp sonrasında yakın zamanda hamilelik yaşayan ya da çevresinde bu tarz durumla karşılaşan var mı lütfen bilgilendirin