kuzeyselin 21 aylık oğlum son 3.5 aydır sadece uykuya geçişte veriyordum bugün tamamen bıraktırıyorum öğle uykusuna 1.5 saatte zor geçti emzik-uyku ilişkisi çok vardı gece nasıl yapıcam bilmşyorum
birerkekbirkizannesii kuzeyselin inan alışıyorlar. Benım kızım emzık degılde sallama bagımlısıydı 14.5 aylıktı o zaman gece 1 de uyanırdı sabah 6 ya kdr sallardım. 15 gun omce kestım ilk 3 gun telefon şaştı kafayı yıyprdım ama sonra ıyıkı dıyorum
myavocado kuzeyselin Ay kolaylıklar dilerim, oğlum 19 aylık bir iki aydır ben de sadece uykuya geçişte veriyorum ama gece emziğini bulamadığında dahi çığlık kıyamet uyanıyor nasıl bırakırız hiçbir fikrim yok 😔