kahvecihanim Kızlar 10 günlük bebeğim ilk doğduğunda yapılan test geçememiş doğum yaptığım hastane çıkarken kağıt verdi ama çok soğuk ve yağmurlu İstanbul oraya gitmek için 3 araba degismemiz gerekiyor hava biraz iyi olunca götürsem ne olur sorun olurmu
Kayra_68_aksaray kahvecihanim sizi ararlar neden yaptırmadınız diye bizi sağlık bakanlığı’ndan aramışlardı çocuğu ihmal mi geliyorsunuz diye
kahvecihanim Kayra_68_aksaray vala bilmiyorum bu soğukta çocuğu oraya nasıl götürcem bilmiyorum hasta olur diye korkuyorum
Kayra_68_aksaray kahvecihanim anladım çokta haklısınız ama işte ama tarıh yazıyorsa sıkınti olur sanki
eelayy valla bende hem gemi hem araba yolculuğu ile hastaneye ulaşıyorum her dedikleri tarihte gittim yarın yine gidicem denizde fırtına dan gemi iptal olmazsa bence ihmal etmeyin