Merhaba bebeğim 3 ay 7 günlük, 4 gün önce mamaya başladık. Laktoz intoleransı olduğu için Bebelac lf isimli mama kullanıyoruz. Mamaya başlamadan önce sarı kakası varken, başladıktan sonra 2 oldu yeşil mukuslu kaka alıyorum. Mamadan mı kaynaklanıyor acaba, yarın doktora götüreceğim