kevsii ilk doğduğu gün verdim. 3 buçuk aylıkken kendiliğinden bıraktı. Keşke daha uzun emseydi, çok kurtarıcı oluyordu. Uykuya geçme süresini kısaltıyordu. Emziği bırakınca uykuları cok zorlaştı, dışarıda da çok ağlayan bir bebekti çok zorlanmıştım. Beni emzik yapmıştı. İkinci çocuğum olsa direkt ilk günden hastanede emzik veririm