herseySeninleguzel11 Kizlar oğlumda 41 haftayı gördük. Bu gebeligimde o kadar beklemek istemiyorum 😄cinsiyetimiz kız kizlar erken gelir diyorlar 2. Doğum için de öyle diyorlar sizin nasıl oldu ve 2. Doğum daha mı kolay oldu ? Oğlum normal doğdu benim için güzel bir dogumdu ilk olmasına rağmen ama özel hastanede çok iyi doktorum vardı şimdi şehir Hastanesi’ne gidiyorum korkuyorum 🥺
minniks herseySeninleguzel11 38+4 te buyuk kızım dogdu 38+6 da kucuk kızım buyuk kızım kendi sancımla oldu kucuk kızım suni sancıyla ikiside su gelisi ikiside sehir hastanesinde oldu ebeler cok guzel ilgilendiler ikincisinde stajyer geldi surekli yanıma masaj bile yaptılar sagolsunlar sunili olmasına ragmen 2 saat surdu
balkizlar herseySeninleguzel11 kız oğlan fark etmiyor ya 1. Kızım 39+4 2. 39+1 de doğdu.. hangi şehirdesiniz gidenlerden bilgi alın genelde memnun oluyorlar korkutmayın kendinizi.. ne güzel 1. Güzel geçmiş 2. De güzel geçsin
gg3848 herseySeninleguzel11 ikinci çocuğum yok bilmiyorum ama benim kızım erken geldi 37+5 e kadar zor tuttum içerde😂
herseySeninleguzel11 minniks Hangi şehir hastanesi? Oğlumda suni ile doğdu doğuma daha var diye sormadım doktoruma ,internette bazı devlet hastanelerinde epidural secenegi belli ücret karşılığında var yazıyor siz yaptırdınız mi bilginiz var mı ,çünkü suni çok kötüydü 🥲
herseySeninleguzel11 balkizlar Dikişlerin fazla olduğunu söyleyenler oldu orda yaptirip ondan da korkum var aslında, oğlum suni ile doğdu epidural yaptırmıştım..şimdi de hiç sancım olmayacakmis gibi geliyor suni alırsam epidural secenegi var mı acaba şehir hastanelerinde
herseySeninleguzel11 gg3848 Çevremde kizlar hep o hafta geldi arkadaşlarımın akrabalarimin 36 37. 38 i hiç duymadım😀
minniks herseySeninleguzel11 malesef cok kotuydu o 2 saatte oldum oldum dirildim ebeler bu mevcut agrını tetikliyo diyolardı ama degildi yani kızımda kendi sancım o kadar zorlamamıstı.. Epidurali devlet hastanesinde yaptıklarını ilk defa duydum sizden duydum insallah kendi sancınızla ilerler guzel bi sekilde gecer dogumunuz
balkizlar herseySeninleguzel11 olumlu düşünün doğum meditasyonları var onları dinleyin yapın… ne derseniz o oluyor… kendi sancınızla kolayca doğurursunuz inşallah.. 2. Ler çabuk doğuyor diyorlar…
herseySeninleguzel11 minniks 2 saatten fazla bende yaşadım belli açılma olana kadar sonra epidural istedim ,inşallah teşekkürler 😊 arkadaşım da ikinciyi suni yaptı o da kendi sancımla çok rahattım demişti suni çok ağrılı oluyormuş normale göre. Aslı var mıdır bilmiyorum doktoruma gidince soracağım epidurali
adenndmrhn herseySeninleguzel11 37 haftalık ilk kızımı 35 haftalık ikinci kızımı kucağıma aldım 💝 benimkiler fazla erkenci kızlardı 🥰