Merhabalar,geçende A101 e cafe crownun hindiba kahvesi gelmişti.Aldım ama daha içemedim.İçip etkisini gören var mı?Ya da şöyle sorayım bi 3 kilo fazlalığım var ama yapıştı üstüme.Ne yapsam veremiyorum.Özellikle sezaryenden kalma alt karnım çok kötü duruyor.Şunu yaptım zayıfladım,göbeği erittim diyen var mı?