Fatma_Mehmett Merhaba Oğlum 2 aylık ve sünnet yaptırmak istiyorum devlet hastanesinde sünnet yaptıran annelerimiz süreç nasıldı bana bilgi verebilir misiniz? Devlette mi yaptırsam özele mi götürsem çok tereddütte kaldım
cokbilmismom Fatma_Mehmett 6.5 aylıkken devlette yaptırdım lokal oldu. Bir haftada iyileşti. Hiç sorun yaşamadık
bir1anne Fatma_Mehmett ben çok memnun kaldım özele o kadar para dökmeye gerek yok ilk hafta kontrol oldu. Diğer hafta sünnet ettiler. Yanınızda büyük beden bez ve ağrı kesici götürün zaten söylüyorlar. Plastik bir aparat taktılar bir de jel verdiler. Diğer hafta aparatı çıkarmaya gittik. 5 10 dk önce jeli aparatı boşalttık. Sonra kantoron yağı ile sürekli yağladık yara hemen iyileşti
Kayra_68_aksaray Fatma_Mehmett devlet bence ben 2 oğlunu da devlette yaptirdim bi kaç gün önceden tahlil yapıyolar gün veriyorlar anestezi altında yapıyorlar 2 saat içinde taburcu
aycaunalsimsek Fatma_Mehmett özelde doğum yaptım/ sünneti de hastaneden memnun kaldığım için orada yaptırmak istedim ancak 2024 yılında 16 bin gibi bir rakam verdiler. Bana fiyatı çok saçma geldiği için yaptırmadım. Daha makul bir fiyat olsa yaptırırdım. Pendik devlette yaptırdım. Tavsiye üzerine. Kamil Başar Göçmen di doktor. Aşırı iyiydi. 5 dk sürdü zaten işlem. 2 aylıkken yaptırmıştık. 1 hafta sürmeden iyileşti
Ossslem Fatma_Mehmett biz de 3 bucuk aylikken yaptirdik lokal oldu sonrasinda da dezenfektan sprey ve kremlerle pansuman yaptik karton bardak kullandik 1 haftada iyilesti sukur