goktugunannesi5 prego kullanıyoruz memnunum ama sadece bi konuda sorun yaşıyoruz onda da hepsinde aynı mı yoksa biz mi ayarlayamadık prego ile mi ilgili çözemedim. Otururken bazen çok sıkı takmazsak kemeri kızım zorlayarak iterek koltuktan kemeri çıkarıyor yani demiri alttan atıyor kendisini öyle diyeyim. Dediğim gibi bu biz onu tam takamıyoruz o yüzden mi yoksa genel hepsinde olabilecek bir şey mi bilemedim onun dışında sorun yok