[silindi] Lolik bende aldim zararim bir tek kendimeydi artik sizede cjfjjfjfj😂😂😂 neyse daha kudurmak yok yaza kadar zayiflayacaz ins😂
Lolik [silindi] siz yine arada bi çıkrıklık yapıp “kudurmayah mı niloyaa “ dersiniz ama benim 3 aya 15 kilo vermem lazım akxkekxkekcek artık hamilelik öncesi fotoğraflarda ki belime bakıp ağlamak istemiyorum 🤣
Elfgrn Lolik Kuzuuu o bel eski haline gelmiyor yada bana özel bu durum 😂 Hamile kaldığım kilonun da altındayım şuan ama yan simitler bir düz olmuyor. Küçülüyor ama yok olmuyor. İnşallah senin düzelir istediğin hale gelir.
usenmedimyaptimbirvelet [silindi] acımdan zayıfım yenge 2 veledin arkasında dönmekten 30 kilo olacağım
gg3848 [silindi] alalı daha çok uzun süre olmadı ama işe yarıyor yaptıktan sonra bacaklarım simitlerim kızarıyor hatta 😄 biraz sıkılaşma olmaya başladı bile bide sesi falan yok kızımın uyuttuktan sonra yapıyorum pratik bir şey
oglumubeklerken [silindi] yılbaşından sonra yapmıştım şekersiz 21 gün ve o kadar zayıflamış hafiflemiş hissediyordum vücuduma o kadar iyi gelmişti ki ama asla koruyamadım sonra