Bıktım artık pes ettim. Hele bayramda insanların söyledikleri beni çok yordu. Kıyaslamalardan nefret ediyorum psikolojim alt üst durumda. Bu ara çok öksürüyor birazdan doktora gideceğiz. Ben kalorili mama başlamak istiyorum daha önce kaç doktora söyledim kilosu persentilin altında değil diyip vermediler. Çocuk günden güne kilo veriyor ölmesini mi bekleyeceğim mama başlamak için. Bugün gideceğim doktordan mamayı nasıl istemeliyim kızlar? Yazmazsa artık parayla eczaneden alıcam