psikoanne [silindi] evet biraz sertlik var ki kendisi de hiç dokundurtmuyor . Salyası hiç olmazdı kızımın bu aralar arttı huzursuzluk aynı şekilde . Benden başka kimseye gitmiyor
[silindi] psikoanne sertlik de hissediyorsanız diştir muhtemelen. Kusması çok fazlaysa şiddetliyse bir doktora görünmekte fayda var
psikoanne kulun_biri evet sürekli emzirmeye çalışıyorum , suyundan sürekli içiriyorum . Sıvı kaybı olmasın diye uğraşıyorum. İshal olduğu için çişini de takip edemiyorum ki
psikoanne istanbul12 ya şöyle sabah 7 den beri 3 kere yaptı , ama böyle dolu doludan ziyade biraz açık renkli sıvı gibi . Zaten bir şey de yemiyor
kulun_biri psikoanne bizdevde açık sarı renkliydi bende diştir diye düşünüyorum ama dr gösterseniz içiniz rahat etse. Çok geçmiş olsun umarım hemen çıkar dişleri rahatlarsınız❣️
psikoanne [silindi] enfeksiyon kapmış kızım 😢 ishal artınca doktora gittik, röntgen ultrason kan tahlili istedi sonuçlar enfeksiyonu gösteriyor diş değilmiş :( sıvı kaybı çok yüksek
psikoanne kulun_biri çok teşekkür ederim , daha fazla olursa muhakkak doktora götürürüm . Çok saolun 🙏🏻♥️
kubraa0606 psikoanne o şişlik bi süre oluyo, dişin üzerinde kırmızı bi çizgi oluyor ondan bi iki gün sonra diş görünüyor. Bizde de hafif ishal olmuştu. Kusma, ateş olmadı
psikoanne kubraa0606 doktora götürdüm de biraz önce geldik , enfeksiyondan şüphelendi . Ultrason röntgen kan tahlili istedi bakalım inşallah kötü bir şey yoktur
psikoanne [silindi] çok teşekkür ederim, ateşi çıkıyor düşürüyorum biraz geçiyor tekrar yükseliyor inşallah bu geceyi sorunsuz atlatırız