esesturk şimdi şöyle bir durum da var mesela o gün istemediği bir durum oldu. Arkadaşı oyuncak vermedi veya tartıştılar gibi. O günlerde oğlum bazen diyor yok diye. Ama öğretmenin özlemiş seni çağırıyor oyun oynacakmışsın diyorum ağlıyor okula gitmek için :) çantasını sırtına takıp kapıyı açıyor ayakkabısını giymeye😃 her söyledikleri tamamen doğru olmuyor. O an istemediğinde de hiç gitmicem diyor ama o anlık🙈
Bir kere sadece oryantasyon döneminde kardeşim 2 saat geç aldı. O süreçte 1 hafta gitmemek için ağladı. Okula girerken krize girdi. Ama tüm gün mutluydu mesela. Sonra alıştı tabi düzeldi o durum. Kaplan daniel ın falan okul bölümü var onu izlettim o sırada. Deneyebilirsiniz.
Ayrıca okula alışsa bile ilk 1 ay her zaman oryantasyon dönemidir. Uzun saatli göndermeyin 1 ay. 1. Ay dolunca genelde sıkıntı olmaz