talhamamy Kızlar 40 derece de 1 saat 25 dk az mı temiz çıkmaması bundan kaynaklı olabilir mi diğer program da 2 saat 20 dk çok uzun gibi geliyor bana
Omeraslan talhamamy ben bütün çamaşırlarımı en az iki saat yıkıyorum. Anlık ter olur filan onları bir saate atıyorum
Rabiiul talhamamy bana da çok uzun geliyor 2 saat , 1.30 saat fln benim kullandığım program fix renkli ve siyahlar aynı programda yıkıyorum leke varsa sprey sıkıp atıyorum
symstf talhamamy ben genelde 40 derecede yıkıyorum bir de ön yıkama yapıyorum yaklaşık 2 saat 20 dk sürüyor ancak temizleniyor.
oylesinebiri__ talhamamy leke varsa çıkmaz hangi program da olursa olsun leke çıkarıcı sıkıp atmayı deneyin ben renklileri 2 buçuk saat beyazlari 3 saate yikiyorum
incirreceli_06 talhamamy bende sizin gibi yıkıyorum ama lekelerin çıkmaması bundan kaynaklı değil emin olun 1 saat 20 dakikada uzun Bi süre ve yeterli lekeler için ekstra ya çamaşırın üstüne deterjan döküp makineye atacaksınız ya da leke çıkarıcı kullanacaksınız
nnoktaa talhamamy benim makinemde ekonomi programı var. 3 saat 49 dk. Ancak harcadığı elektrik 2 su 1 birim olarak gösteriyor makine. Hep onu kullanıyorum. Kısa programlar daha fazla elektrik ve su tükettiği için uzun ama daha ağır ağır yıkamasını tercih ediyorum. Eko program varsa onu kullanın
anonimli Bazen karışık programa atıyorum 58 dk Ama içinde iç çamaşırı felan varsa yada terliyse hijyene atıyorum 2.5 saat Bazen çok uzun geliyor ama ancak öyle temizlendiğini hissediyorum ama iç çamaşırı yoksa 58 dk yeterli oluyor
cilginhatun2 talhamamy renklileri 2 saat 24 dakikaya atiyorum ama belli bir sureden sonra kendini 3.30 a cikariyor yani bi camasirimin yikanmasi 4 5 saati buluyo camasirlarim gayet temiz guzel cikiyo 😍
momas talhamamy valla ben herşeyi 40 derecede yıkıyorum siyahları bile 30 bana artık temizlenmiş gibi gelmiyor su sıcak değil ya ondan sanki hep 40 derece 2 durulama 1000 devir de yıkıyorum tam 1 saat sürüyor tertemiz de çıkıyor. Senin kirli mi çıkıyor?
talhamamy momas bende 30 derece hiç kullanamam hep 40 ama lekeli olan kıyafetler aynı lekeyle geri cıkıyor
pink9 Kızlar Bn de çamaşırlar cekmesın dıye hel 800 devırde yıkıyorum sorun olur mu 40 derece 800 devır beyazlar ve renklı aynı anda atıyorum renk ayırıcı mendılle atıyorum sentetık ayar arcelık 2 saat 5 dk gosterıyor sure
symstf talhamamy evet kısa programlar hiç temizlemiyor. Yani öyle hafif terli kıyafetleri temizliyor ancak. Ama eşimin iş kıyafetleri veya benim evde kullandım hep yemek vs lekesi olan şeyleri temizlemiyor. O yüzden uzun yıkamaya atıyorum hep.
oylesinebiri__ talhamamy hangi leke çıkarıcı kullanıyorsunuz ? benim kullandığım kısa program da bile başarılı güzel çıkarıyor
incirreceli_06 talhamamy yok hayır ben lekeli Bi çamaşırı lekeli yerini islatiyorum sonra üstüne pril+çamaşır beyazlatici döküp makineye atıyorum 1 gece bekliyor ertesi gün makineyi direk çalıştırıyorum sonuç leke çıkmış oluyor
nnoktaa talhamamy uzun ama gerçekten enerji ve suyu çok az alıyor. ağırdan yıkadığı için bence daha temiz oluyor. Ben bekarken makinem eski bir makineydi. özellikle beyazları geceden atardım makineye. bekletirdim sabaha kadar suyun içinde kalırdı. sabah çalıştırırdım.