cakebabe max olarak değilde %40′a ulaşınca oda şöyle; atıyorum 1 milyon istediniz. 200 tl peşinat verdiniz yani %20’sini. Geriye 200 bin kaldı %40′a ulasmaya. Atıyorum aylık 20 bin olarak ödüyorsunuz. 10 ay sonra 200 bin eder. %40′ı tamamlanmış oluyor. 10. Ay teslim alıyorsunuz. Ama derseniz ki ben daha fazla ödeyeyim 8. Ay teslim alayım. Ona göre aylık ödemeniz ayarlanıyor. Yine derseniz ki bu fiyatlar çok ödeyemem o zaman da yine daha uzun sürede teslim alıyorusun. Isterseniz aylık bütçenizi yazın ne kadar meblağ istediğinizi yazın, peşinatınızı yazın ona göre bildiğim kadarıyla şöyle şöyle olabilir şeklinde yardımcı olayım.