babymamma ilk 10-15 gün giydirdim sonra daha da giydirmedim. Sürekli kontrol ettim vücut ısısını. Hava biraz esiyor gibi olunca uzun kol artı alt, hava güneşse zıbın+alt, haziran sonunda da sadece zıbın ve çorap(bazen eğer ayağı soğuk ise gaz olmasın diye)