Oğlum 10 gündür hasta , ilk zaman dr götürdüm nezle dedı ama geçmedi 2 gün önce acıle gıttık antıbıyotık verdı , burnu o kadar akıyor ki dakıka başı temızlıyorz yıne aynı. Bende 6 gundur hastayım iyi olcağım yere git gide daha kötü oluyorm dr antıbıyotk vermedı, genızlerım fılan o kadar dolu ki kulaklarıma basınc yapıyor burnum çok tıkalı fıs fısla bıraz açılıyor sonra yıne tıkanıyor, ve asla koku almıyorum , vucdum dökülüyor halsızlıkten , boğazlarmdan zaten zor konusuyorum. Ben hiç böyle olmamşımtm , geçiren var mı?