Selam kızlar aklıma takılan birşeyi size sormak istedim biraz komik gelecek ama kusura bakmayın 😀😅1 hafta kadar kv ve eşimle idare ettik eşim işe dönünce gece vardiyaları evde yalnız oluyorum bazen kendimi istemeden korkutuyorum rem uykusuna bağlı sıçramalarım olabiliyor ama yapacak birşey yok yani şimdi 4 yaş oğlum var yanımda o da sayılıyor mu🤣🤣 yoksa yetişkin başka insan kalmıyor 🤣