25 kelime doktorumuz normal olabilir ekran vs asla açmıyoruz dedi. Ama sormayı unuttuğum bir şey var. Kızım kendi kendine kelime üretiyor mesela yanına otur işareti yapıyor aba diyor. Ben otur yanıma diyince aba diyor. Yada parka gidelim diyorum apuka diyor. Evde montunu alıp apuka diye geziniyor. Normal mi acaba? Birde bebeklerinizin bu ayda birden açıldığı dediğiniz ay var mı? Söylediklerimi anlıyor komut alıyor.