Nova kayınvalidem kullandı atasun değil ama gerçi camı hangi marka onu bilmiyorum çerçeve + cam olarak aldığı için , ilk zamanlarda ayağı yerden kayıyormuş gibi denge problemi yaşadı ama alışınca rahat etti. 2 gözlük taşımaktansa tek gözlük daha mantıklı