yesimvera yanı doktor ne Dıyo o onemlı bana da bebegım zayıf gelıyo sütüm sankı yetmıyor gıbı hıssedıyorum ya bıraz da tombık bebek hayalım vardı 🥰her gün mama verıyorum çok degıl ama ne bıleyım sankı vermezsem kılo almayacak gıbı hıssedıyorum vermedıgım ay çok az kılo aldı üzüldüm bu ay tekrar başladım Hipp verıyorum ama yeterlı çiş varsa günde beş altı doktorlar yeterlı dıyo bır arkadaşımın bebegı de az kılo aldı doktor ona da mama başlattı günde en az 100 cc ıcsın demış bır anda ıcmek zor olur dıye 30/30/30 bölerek gün ıcınde verıyordu bebegıne