selinkumsal10 tabi ki çocuğu hirpalamaniz çok büyük hata emin olun anlamıyorlar 2.5 yaşındaki oglumda sürekli telefonu şarjdan çeker, supurge tutarım fişini çeker ama kızsam ne fayda. Uyariyorum elektrik carpar çocuklara uygun değil diyorum ama hic dememişim gibi devam eder. Evet bazen evde hayatta kalma moduna geçiyoruz üst üste hersey geliyor, uykusuz kaldığımız hic dinlenmedigimiz an oluyor ama bunun çözümü cocugu hırpalama değil. Eşinizden destek isteyin o gün cocuga eşiniz baksın. Veya anne, kayinvalide veya samimi bir arkadasinizdan destek isteyin. Ya da aşırı kötü andaysanız normalde karşıyım ama gidin cizgi film açın 15 dk cizgi filmden bir sey olmaz oyle anda. En azindan hirpalanmasindan iyidir. Bende geçen hafta çok bunaldim üst üste bir suru sey yaşadım o an cocukla asla ilgilenecek gibi degildim tansiyonum asiri yükseldi cocuga tv verdim kendim yan odaya geçip hüngür hüngür ağladım, esim eve geldi cocukla sen ilgilen hic iyi değilim dedim çocuk anlamadi bile ne olduğunu. Belki o anı siz unutursunuz ama cocuk bunu unutmaz. Amacım sizi yargılamak değil yanlis anlamayın hepimizin bunaldığı an olur ama krizi yönetme şeklini değiştirmek daha sağlıklı.