Minikkoalam0404 3buçuk yaş, arefe günü fırında sıraya girdik ekmek alalım bayram arası aç kalmayalım diye. Normalde hep beklediği sırayı bu sefer beklemek istemediği için sıra bize gelene kadar yırttı kendini. Sıradan öndekilerden ştt diye kızan olcak oldu, dedim siz ekmek yiceniz biz taşmı yicez. O kadar rahatsızsanız şimdi gidin sonra girin sıraya yada sıranızı bize verin biz hemen alıp gidelim dedim kimseden çıt çıkmadı, kimsede sırasını vermedi öyle böyle ağlaya sızlaya aldık ekmeğimizi🤷♀️