Evde aile arasında 40 kişi kutladık o da koca tarafım yoktu ona rağmen 😅 çok geniş değil ev normal 3+1 ama sığdık önemli olan gönüller bir olsun. Öğlen 1 gibi geldi herkes akşam 7 gibi kalktı son misafirler. Dışarıda mekan tutsak maks 3 saat falan o da 15000 tl den başlıyordu. Hem yeni yürümeye başlamıştı rahat rahat yürüyemezdi de. Evde uyku saati gelince uyuttum yatağına yatırdım. Yemeğini düzgün yedi. O açıdan çok rahattık hem de eğlendik.