3 yaşında kızım var Bayılıcam her gece hala daha kalkıyor ya özellikle istiyor babasını adam gidiyor yanına uyur gibi olutor sonra tekrar istiyor babasını genelde 9 da yatar gündüz uyku uyusa da uyumasa da gece yine kalkıyor kafayı yicem yeminle ya
Tam düzeldi uykular diyoruz yine anlamadım ne yapayım
Dün gece 3 te uyandı 5 e kadar yok dalamıyor bir türlü 5 te uyudu en sonunda sabah 9.30 a kadar ama olan ana babaya oluyor yani
Babası özellikle yazık adama öyle uyku ile gidiyor çalışıyor😣😣😣