cydnr
Arkadaşım bana da bunu önermişti, sepetimde duruyor🫢
sengul34 güzel günlerde kullanın, almışsınız artık eğer değiştirme imkanınız olmayacaksa yorumlara çok takılmayın. Fiyatı çok uygun aslında geçen ay biz de aldık yerel bir mağazadan verdikleri fiyatlara göre kıyaslayınca.
Halı konusunda üstteki arkadaşın önerdiği halıyı sepetimde tutuyorum ben de koltuklarım gelince bakacağım. Arkadaşım kullanıyor o önermişti.
Koltuk rengi yapay zekada farklı görünür, dokulu bohem kumaşla kaplanacak anladığım kadarıyla daha iyi durur gerçeği.
Kırlentletle dekorasyonla istediğiniz gibi oynayabilirsiniz zaten. Ben ilk salonumda koltuk örtüsü falan hiç kullanmadım nefret ederdim ama bu sefer kullanacağım. Çocuklu evde zor oluyor.