trkl o aylarda bizde de meme reddi oldu ek gıda kaynaklı emmek istemiyordu aç olmadığı için ama ağlamıyordu da karnının tok olduğundan eminseniz açlık ya da meme ağlaması değildir bence bu arada meme teklif edeceğiniz saatleri belirleyin her saat her saat çocuğu sıkmayın mesela ben şöyle yapıyordum sabah uyandı meme sonra ilk uyku sonrası meme ikinci uyku sonrası meme uyumadan önce meme bunların dışında teklif etmedim ve memeyi hep uyandığından teklif ettim gündüz sonra yedi yemeğini 1.5saat sonra falan yani ek gıdayı eğer ki bu aralıkların birinde emmek istemedi diyelim ki hemen sağdım sütümü çünkü o şekilde süt azalır hem de diğer emzirmene kadar sütün tekrar dolar