Evet anne sütü sarılığı deniyor, ikinci ayı bittikten sonra düzeldi tamamen. Anne sütündeki bir içerik yüzünden sarılık devam ediyor fakat doktorlar asla anne sütünü kesmeyi önermiyor. Zaten yavaş yavaş azalmıştır sizde de. En son gözlerindeki sarılık geçiyor. Eğer sarılık hala çok yoğun ellerinde kollarında varsa ve uyku hali devam ediyorsa doktora götürün mutlaka. Başka bir sebep olabilir.