Biz de aynı durumdayız benden bulaşmıştı burun tıkalı olduğu için hırıltı vardı rsv testi yaptık çok şükür negatif. Emerken uyurken en büyük problem burun tıkanıklığı maalesef. Burun yıkama işe yaramıyor bizde 10 ml serum da versem tam anlamıyla boşalmıyor en sonunda yine aspiratörle çekmem gerekiyor