simseklivekalpli papatyaaa_19 3 4.ay civarı göz muayeneleri oluyor. Oğlum kuvezden çıktı diye yaptırdım diğer çocuklarda yaptirmadim, rutinde yaptıranlar var
gunestuggce umos_ 40 günü dolunca gittik arkadaşımıza da 1 ay demişler 2 kere gitmek zorunda kaldı gelişim tamamlanmadığı için
gunestuggce simseklivekalpli göz kontrolü bize 6. Ay demişlerdi bekledik kimisi daha erken yaptırmış acaba geç mi kaldık? Genel muayenede doktoru bakmıştı ışıkları kapatıp
simseklivekalpli gunestuggce yok yahu fark etmiyordur bence. Ben sadece oğluma yaptırdım kuvezden çıktığı için.
patlakprezervatif simseklivekalpli göz muayenesi, kalça çıkıklığı muayenesi, hemogram ve ferritin değerlerinin bakılması ve menenjit aşıları. Bunların hiçbirinin bir rutini yok, aslında yokmuş burada öğrendim 😄.
meliketekinn simseklivekalpli doğum sonrası ilk hafta ve birinci ay diyebilirim kızımın sarılık değeri yüksekti o yüzden sürekli kan alındı kilo alamadı vs vs zor günlerdi ama şükür atlattık 30 gram aldı diye dünyalar benim olmuştu oyun havası açıp oynamıştım hatta 😁 şimdi büyüdük neredeyse yaşımızdayız
perla_ simseklivekalpli sarılık kontrolü için gittiğimizde erken dediler iki gün sonra gittik sarılık var dediler o yüzden kontrolü asla aksatmamak lazım
dilasii umos_ ben geçenlerde gittim 40 o çıkmamış henüz 45 50 günlük olunca gelin yanlış sonuç çıkabilir dedi ama doktor da beni o zamana yönlendirmişti