acelysmom dün ben kızımı hastaneye götürdüm direk.3,5 yaş. Bir sürü ilaç verdi, antibiyotik, calpol, mide bulantısı ilacı. Bağırsaklarında hareketlenme varmış, karnım ağrıyor diyordu zaten probiyotik başladı, İburamin zero başladı.evde sadece dolven calpol dönüşümlü veriyordum bende, iyiki götürmüşum.ates zaten oluyor.ama ileri derecede değilse ateş yoksa evde doğal yöntemler deneyin derim. Ben 39 dan ateşini dusuremedigim için götürdüm..geçmiş olsun