pembekelebe 6 ayda bir zam geliyor saçma sapan. Ben ilk bebeğimde tanıdık eczaneden toplu almıştım rota ve menenjitleri zamanı gelince ordan alıp doktorumuza yaptırdım ben aldıktan sonra 2 kez zamlandı. Şimdi yine hamileyim bebeğim doğduğunda öyle yapacağım