Merhaba canım annelerim bugün tam bebeğim altı aylık oldu altı aydan beri prezervatif ile korunuyoruz ama prezervatif de patlak vesaire olma olasılığı oluyormuş ve hamile kalanlar oluyormuş iğne ve hapın şişirdiği söylüyorlar zaten kilolu bir insanın birde hamilelikten kalan kilomu daha veremedim spiral kayıyor diyorlar her vücut onu kabul etmiyor diyorlar göbekten bağlansam tekrar bir çocuk sahibi olmak istersem tüp bebek tedavisi görmem gerekiyormuş deri altı implant düşünüyorum bu yöntemi deneyen var mı (lütfen bana prezervatif +geri çekilme demeyin çünkü ben bunu eşime söylediğim zaman ne alaka prezervatif varken neden geri Çekileyim falan diyecek ve erkek milletine laf anlatmak o kadar zor ki ….)