newmom1 Ben ne kullandıysam fayda etmedi ilk bebeğimde. Artık yarılmıştı ve yarılan bölgede sarı sarı su geliyordu yani. 🤦🏻♀️ Tecrübesizliğin verdiği rahatlıkla, sonra geçer dedim. Gördüm günümü. Mahvoldum asla geçmedi. 4 aya kadar anca toparlandım. Çünkü meme vermeye de devam ediyordum yinede. O yüzden toparlanmam çok uzun sürdü. Şimdi 44 gün önce doğum yaptım. Sızlamaya başladığı gibi ilk oğlumda kullandığım kremi kullandım ve bayağıdır iyiyim. Yine sızı oluyor bebek ilk emdiğinde ama hemen geçiyor ve dayanılmayacak gibi değil. Normal yani. Hamdolsun bu bebeğimde ilki gibi acı çekmiyorum Allah’a şükür. Büyüdükçe de geçecek zaten. Ben fito krem, kantaron yağı, susam yağı, madecassol krem, ayva çekirdeği jeli, lansinoh krem vs ne varsa kullandım sadece bana iyi gelen madecassol kremdi. Tavsiye ederim. Doktora yazdırabilirsiniz, ayrıca parayla da alabilirsiniz. Emzirdikten sonra sürün hatta açık kalsın göğüsleriniz ben öyle yaptım. İlaç güzelce yesin diye ki çok faydalı oldu. Bebişiniz bir daha emdiğinde silip emzirirsiniz. Sonra bir daha sürüp beklersiniz vs bu şekilde yaparsanız ben sonuç alacağınıza inanıyorum. Çok zor, Allah yardımcınız olsun. 🤲🏻🌸