Ne alaka bunu söyleyen kim size ? Benim bebeğim doğduğu ilk haftadan beri çok gazlı ben kendim teklif etmiştim sütüm dokunuyorsa mama vereyim diye doktor asla öyle bir şey yapma sen yediklerine dikkat et demişti zaten 3.aydan sonra gazı büyük ölçüde azalacak diyorlar