lexias valla her bebek farklı hatta bazıları atak haftalarında bile hiç sorun yaşamıyor ama benim oğlum da aynı zamanlarda çok zorlamıştı o yüzden aklıma ilk o geldi 😅 bende 2,5 aylık bebekle telefonun varlığını unutmuşum, anca aklıma geldi tekrar buraya gelmek 🙈