koparal bizde aynı şeyi 1,5 yasında yaşadık. antibiyotik damla ve krem verilmişti düzenli olarak pansuman yapıyordum elini asla değdirmiyordum odaya prizs takılan ilaçtan aldım alerji yapıyordu ısırdığı yer o prizs takılan ilaç baya hafifletti tüm evde neredeyse cam açık olsa bile sivrisinek olmuyordu ekstra vücudunu ilaçlıyordum
böyle görünüyordu tüm yaz böyle dolaştı sürekli aynı yeri ısırıyorlardı


