Kızlar bebeğim 11 aylık ve 3,5 aylık olduğundan beri uykuda biberona besleniyor . Kilosu da boyu da geride kaldı. Ayrıca emeklemiyor ve yürümüyor. Yüzüstü durmaktan nefret ediyor . Tv karşısında uzanarak püre kıvamında çorba verebiliyorum. Pütürlü gıda yemiyor öğürüyor ve kusuyor ayrıca oturarak mama sandalyesinde vs de yemiyor . Ayrıc açnüne konan yicecekleri de ağzına götürmez ama sevdiği şeyler hariç mesela cips . Kardeşlerim denemek için vermişler cipsi hemen ağzına götürüyor hatta elinden alınca ağlıyor ama havuç muz vs eline versem ağzına götürmüyor elinde oynuyor inceliyor sonra atıyor .Sosyal gelişimi iyi dil gelişimi güzel ama psikomotor becerileri ve fiziksel gelişimi geride maalesef . Bu şekilde uykuda beslenen bebeği olanlar bu durum ne zaman geçti bebeğinize duyusal hassasiyet vs tanı kondu mu. 11 aylık olup hala emeklemeyen bebeği olan var mı. Yani merak ettiğim bu durum normal mi. Defalarca kez doktora gittik şuan reflü ilaçları kullanıyor ve süt ve yumurta diyeti yapıyoruz iştahı bir nebze açıldı ama dediğim gibi sadece püre kıvamında çorba yiyor. Gün içerisinde Max 100 ml mama içiyor ve 4 kez ek gıda alıyor her biri yaklaşık küçük bebek kavanozu kadar( full dolu değil 4/3 kadar) ne yapacağımı şaşırdım