vy_ ya dünden beri sütümde azalma oldu daha 2 aylığız :( doymadı buzluktan çıkardım acil olduğu için ılık su içine hemen koydum buzu eridi biberona koydum hafif bir koku geldi ama öyle ekşi kötü değil çocukta içti buzluktan çıktığında koku gelir mi
2407 Belki buzlukta olduğu için diğer yiyeceklerin kokusunu almıştır hiç birşey olmazz normal oda ısısında 3 saat buz dolabında alta 3 gün buzlukta derin dondurucuda 3 ay saklaya bilirsin