nihalcetinn Hafta atağında neler yaşadınız? Ne kadar sürdü? Bebeğim 10 haftalık ama emziksiz uykuya geçemiyoruz 2 hafta önce emzik başladım önceden memede uyurdu işimi yapamazdım şimdi memeye yanaşmıyor canı isterse alıyor demek ki karnı tok diyorum bez sayımız normal ama memeye gelince ağlıyor ağlaması da bi değişti neye ağladığını anlayamıyorum huzursuz memeye gelince etrafı inceliyor yüzüme bakıyor ağzına alıyor diliyle oynayıp oynayıp çıkarıyor bunun normal olduğunu biliyorum uykuya direniyor etrafı izlemek istiyor gözlerini ovalıyor uykudan gözleri kızarık kapatıyor ama dalamıyor gazı yok çünkü karnı yumuşak üst gazı da çıkmıştı kıyafeti oda ısınsa göre oda ısısı 22 derece bezi temiz sıkı değil bunlar atak belirtisi mi? Siz neler yaşadınız?
anneyimokk nihalcetinn benimki de memeye bağlandı bi ara memede ağlıyordu. Uykular 10 15max yarım saat gece 4 5 tr uyanup geri zor uyutuyorum deliksiz uyuyan çocuk kaç gündür böyle yoruldum
annisoldum nihalcetinn benim oğlum biberonla kavga ediyor zorla mamasını içiyor. Uyumamak için elinden geleni yapıyor 1 haftadan fazladır böyle şu an 3 ay 8 günlük. Emzik veriyorum gözler kapanır gibi oluyor emziği atıp ağlamaya başlıyor tükendim valla 4.ay daha da zor diyorlar nasıl olacaksa
nihalcetinn anneyimokk yaa sizin bebeğiniz ne kadarlık? en azından sizin memenizde olması güzel acaba aç mı diye düşünmezsiniz. Kesinlikle şekerleme uykular gece de biz böyleyiz uyumuyoruz
nihalcetinn annisoldum evet beslenme ve uyku kavgası var bu dönem sanırım dünyaya alışmaya çalıştığı için direniyor Allah kolaylık versin diyorum büyüyecekler bir şekilde ama bir de bize sorsalar 😂
anneyimokk nihalcetinn bugün 3 aylık oldu ama sanırım atak belirtileri erkrn başlayıp azalmaya başladı şuanda diğer günlerr görr dsha iyi
b_ayaz Bizim de bugün çok huysuzluk var sürekli kafasını kaldırmak istiyor ve ağlıyor normalde dışarda çok güzel uyurdu onda bile uyumadı umarım çabuk eski rutinimize döneriz