Merhaba tecrübeli annelerr😁 oğlum 30 aylık oldu ve ben yaz mevsimi gelmeden tuvalet eğitimini vermeyi düşünüyorum. Son 3 4 aydır kakasını yapmayı biliyor yapacağı zaman söylüyor odaya gidiyor tek başına yapıyor daha sonra değiştirmek için yanıma geliyor kaka yaptığında oturma vs olmuyor rahatsız hissediyor kendini. Çişini pek bilmiyor. Sizce bez bıraktırmaya başlasam mı oğlum bu sürece hazır mıdır 🫠