linakusunannesii 1 aylık kontrolde aşı yapılıyormuş bu ateş falan yaparmı aceba . Kalça ultrosonu yapılıcakmış bide nasıl yapılıyor aceba ilk bebeğim biraz tedirginim yarın kontrolumuz var
Balkiz linakusunannesii 1 ay aşısı ateş yapan bir asi değil ama bünyeden bünyeye farklılık gösterir. Kalça ultrosonu da çok basit 5 dk bile surmuyo. Jel sürüp ultrasonla bakıyo sadece. Ama dikkatli olun bebegin altına sermek için yanınıza örtü alın malum virus6kol geziyor. Onun disinda korkulacak birşey yok
Deletedmom310 linakusunannesii ben yaptırdım 5 gün önce canm hastanede doğduğunda yapılan aşının hepatit b ninikinci dozu ateş falan yapmıyor ama kalça ultrasonun bize ikkinci aydan bir hafta önce yapılacak dedi
Tazeanne0134 linakusunannesii tedirgin olma canım aşı ateş vs yapmadı söyle içini rahatlatayım 1.ay aşısı hastanede yapılan hepatit-b aşının 2.dozu o yüzden ateş yapmıyor kalça ultrasonuda hamileyken bize ultrasonla karından bakılıyor ya aynı o şekilde bezini açtırıyor sana bebeğin dizlerini karnına doğru ittirtiyor hafif o şekilde bakıyor canım zaten sana izah eder bu şekilde