Kizlar nolur yardim edin bıktım kac aydır sene olucak illellah ettirdi bizi her gece birmkez öksürük tutuyor oğlumu o balgami atabilse rahatlayip geri uyuyor.ama atamiyor genelde bepey bi uğrasiyoruz gece gece . Bıktık artık hasta desem hasta değil bu yıl anaokuluna başladı başına gelen var mı nedir bu ne yapmam lazım her gece mahvolduk ya. Bir de koşunca da tutuyor o öksürük balgamli boğulurcasına