Bende bissürü sey denedim benden ayrılıp uyusun diye günlerim zindan gibi olmustu artık o uyuyunca ben hic bi is yapamıyodum cünkü ya bu sekilde ya da ayagımda uyuyodu bırakamıyodum en sonunda hamak besik deneyelim dedik bissürü sey denemistik bu arada hamak besigi cok sevdi 9-10 aya kadar onda uyudu sonra sıgmamaya basladı tabii 😀 denemeden bulamazsınız anlıcagınız