limonludondurma_ Kızlar 2 gün önce doğum yaptım .1gün hastanede kalıp çıktım .Kontrol için pzt çağırdılar Yendioğan polk.ama saat kaçta olduğunu söylemediler .saat kaçta gitmeliyim bilen var mı
Lolik limonludondurma_ randevu alıp gidiceksiniz , bulamazsanız sabah saatlerinde gidin daha sakin oluyor , aradan almasını bekleyeceksiniz.
Oyle-iste limonludondurma_ İstediğiniz saatte gidin yenidogan oldugu için randevu almanıza gerek yok . Saat sıkıntısı da olmuyor zaten muayene edip gönderiyorlar.
suheyla92 limonludondurma_ farketmiyor kontrol sürenizde olduğunuz icin istediginiz zaman gidebilirsiniz