Taze_anne33 bir saglik sorunu yoksa gerek olmaz biz 1 yasinda yaptırmıştık. 9 ay kontrolüne de gittik ama doktor gerekli gormedi. Ha tabi farklı durum olur isteyebilir mesela oglumda 2 yas kontrolünde demir eksikliği cikti normalde 3 yasinda kontrol olacaktı ama sonrasında 2 kere daha kan verdik düzelince 3 yaşta gelin dedi.