11 aylık bebeğim gece saatte bir ağlama krizleriyle uyanıyor 1 haftadır gece uykusu yok diyebilirim önceden hiç böyle değildi tüm gece 1 ya da 2 kere uyanırdı. Şu an her saat ayakta ve inanılmaz ağlamayla. Bu süreci yaşayan var mı? Gündüz bir sorun yok hasta değil keyfi de yerinde gece ne oluyorsa oluyor. Geçici bir süreçtir inşallah.