motherofson
Zevk suyunda sperm bulunur. Bu sebeple bu yöntem korunma olarak geçmez.
Ya yumurtlama gününe denk gelmiyor ya sperm kalitesinde o ay sorun var ya rahim veya yumurtada sağlıksal sorun var yada tamamen şansa gebelik oluşmuyor. Maalesef gebelik oluşmayan insanlar koruduğunu düşünüyor ama doktorlar sürekli yukarıda yazdıgımı söylüyor. Birinden biri oluyor ve o ay gebelik oluşmuyor ama sonunda kimse kaçamıyor bu olasılıktan. Hakkınızda hayırlısı olsun daha yüksek koruma yöntemi olan birşey seçseydiniz keşke.